Szeretnénk Önöket tájékoztatni , aról, hogy mi a teendő ha a web áruházban vásárolt Einhell termék meghíbásodik.
EINHELL TERMÉKEK
GARANCIÁLIS HIBÁINAK BEJELENTÉSE
Amennyiben a megvásárolt termék kicsomagolását követően vagy használata közben hibát észlel a működésben, és még a garanciális időn belül van,vásárlástól számított 12 hónap,a következő lépéseket kell tennie:
1. Jelentse be a következő email címen a problémát:
2. Az email a következő adatokat kell, hogy tartalmazza:
- Mikor vásárolta a terméket, pontos dátum
- Mi történt pontosan, pár mondatban leírni az észrevételeket
- Vevő elérhetősége, címe, telefonszáma
3. Amennyiben az email-t elküldte, felveszik Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon, és egyeztetnek, hogy a terméket mikor tudják elszállítani, illetve kicserélni.
4. Minden további ügyintézés és kapcsolattartás a VEVŐ és a SZERVIZ között zajlik!
Feba 2000 Kft